|
08-14-2009, 13:39
|
#21
|
Jeszcze zdrowy miłośnik fantasy
Zarejestrowany: Jun 2009
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Poland
Posty: 140
|
Dla mnie najwspanialsze były: Mała Syrenka i Król Lew 1. Poza tym uwielbiam Alvina i Wiewirki, Epoke Lodowcowa 1 i Mojego Brata Niedzwiedzia
__________________
"– Kocham Rona i Hermionę.
Draco uniósł brwi.
- Tak, i w tym tkwi problem, prawda? Właśnie dlatego, że ich kochasz, czułeś się przez te wszystkie lata winny. W momencie, kiedy obdarzyłeś ich uczuciem, musiałeś przestać być sobą."
"Światło pod wodą"
|
|
|
08-24-2009, 08:09
|
#22
|
Świr wymagający opieki
Zarejestrowany: Aug 2008
Lokalizacja: Privet Drive 4 Little Whinging Surrey England
Posty: 326
|
Są dobre filmy animowane: Shrek, Epoka Lodowcowa, seria Dragon Ball i wiele innych. Osobiście lubię też filmy anime.
__________________
"Ostatnie kłęby pary rozwijały się w jesiennym powietrzu. Pociąg powoli zniknął za zakrętem. Harry wciąż unosił rękę w geście pożegnania.
- Da sobie radę - powiedziała Ginny.
Harry spojrzał na nią, opuścił rękę i z roztargnieniem dotknął nią blizny na czole.
- Wiem.
Od dziewiętnastu lat blizna nie zabolała go ani razu.
Wszystko było dobrze."
|
|
|
08-31-2009, 19:13
|
#23
|
Czytelnik horoskopów
Zarejestrowany: Aug 2009
Lokalizacja: Ostrów Wlkp/Wrocław
Posty: 17
|
Moimi ulubieńcami pozostana pewnie już na zawsze:
Król Lew
Piotruś Pan
Mój brat niedźwiedź
|
|
|
12-28-2011, 00:10
|
#24
|
Jeszcze zdrowy miłośnik fantasy
Zarejestrowany: Mar 2011
Posty: 116
|
Widzę, że nie tylko ja ubóstwiam Króla Lwa. ^^ Przyznam się, kocham ten film! Niedawno miałem na tym punkcie fioła... aczkolwiek trójka to nie jest to samo, obejrzałem jedynkę, która była najlepsza, i razem z dwójką mam je na kasecie, ale Simba's Pride jest gorsze od jedynki... Animacja poszła na gorsze, w jedynce jest więcej lepszych piosenek.
No i nie muszę chyba mówić, że do jedynki muzykę komponował Hans Zimmer, który komponował muzyki do takich klasyków jak "Gladiator" i "Piraci z Karaibów".
Co do tych Shreków, itp... to teraz jest mania na te filmy, i szczerze mówiąc mnie one irytują. Co chwila filmy, które mają śmieszyć dorosłych, a tak naprawdę to jedyne fajne tego typu filmy to Shrek 1 & 2 (3 i 4 mi się nie podobały), no, i Madagaskar, również jedynka i dwójka.
Z innych to... Pocahontas, Mulan, Tarzan... kocham filmy Disneya.
|
|
|
12-28-2011, 13:06
|
#25
|
Praktykant Voodoo
Zarejestrowany: Apr 2009
Lokalizacja: Okrutna Barcelona
Posty: 790
|
To miłe, że nie tylko ja mam atak na disney'a. Król Lew to oczywiście klasyk i chyba każdy wie, że 'prawdziwi mężczyźni plączą tylko wtedy, gdy umiera Mufasa' xD
Jednak ja bardzo lubię Mulan (Muszu ty geniuszu, no i muzyka), Pocahontas (głównie za nieziemską muzykę), Piękną i Bestię (za muzykę, przekaz). Nie będę wymieniać. Chyba po prostu kręci mnie ich prosta, lecz często poważna fabuła, piękne rysunki i muzyka. Tak, jestem fanką muzyki filmowej. Uważam, że ta z bajek disney'a pobiła wszystkie.
Z nowszych produkcji - Shreck, Madagaskar, Epoka Lodowcowa, Happy Feet, Odlot. Całkiem ciekawe, można wspólnie z rodziną zobaczyć, ale nie pałam takim zachwytem jak do twórczości Walta.
Tak a propos - nie znoszę tych wszystkich 2,3,4, xxxxx części. Są znacznie gorsze od pierwszych filmów i najczęściej stanowią żywy dowód, ze twórcy chcą tylko zgarniać kasę, nie mają już pomysłu. Najczęściej niszczą moje wyobrażenie o filmie. Przykłady:
Pocahontas 2 - szok dla dziecka
Mulan 2 - langweilig, boring, nudny.
Król Lew 2 - langweilig
Shreck 2 - nie było najgorsze, ale i tak najbardziej śmieszy to, co wymyśliła pierwsza część.
Epoka Lodowcowa 2 - langweilig
Dziękiuję, miłego dnia.
__________________
"- To miejsce wygląda jak cela więzienna - wykrztusił w końcu. - Nie mam pojęcia, jak możesz żyć w czymś takim.
- Za moją pensję ledwo, ledwo
- Jeśli trzeba, gotów jestem dopłacić, abyś mieszkał w miejscu, które nie będzie cuchnąć ani siarką, ani moczem.
- Mowy nie ma.
- Zmarł z dumy i smrodu. Masz epitafium w prezencie' "
|
|
|
12-29-2011, 11:23
|
#26
|
Świr wymagający opieki
Zarejestrowany: Sep 2007
Lokalizacja: Silesia.
Posty: 321
|
Nie za często paczam na amerykańskie tudzież disnejowskie kreskówki, ale są tytuły których nie da się w żaden sposób pominąć, takie jak np. już wcześniej wymieniony 'Shrek', 'Król lew', czy 'Madagaskar'. Jest to już swego rodzaju klasyka. Co do animowanych wersji baśni takich jak np. te wszystkie księżniczki, czy szczęśliwa wersja 'Małej syrenki', jestem dość sceptycznie nastawiona.
__________________
- Jesteście niscy.
- Bo jesteśmy dziećmi.
- To was nie tłumaczy, ja nigdy taki nie byłem.
|
|
|
Zasady postowania
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
kod HTML jest Wył.
|
|
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:56.
|
|