|
10-20-2008, 21:56
|
#1
|
Świr wymagający opieki
Zarejestrowany: Aug 2007
Posty: 453
|
Anime
Wracając do lat młodości przeczesywałem internet w poszukiwaniu seriali anime, które oglądałem brzdącem będąc :P I powiem wam, że nawet znalazłem blog na którym ktoś umieścił Kapitana Dajmosa i Yattamana Ale znalazłem też inne oblicze anime reprezentowane przez serię Hellsing i powiem, że trzyma ona klimat. I tutaj moje pytanie, czy ktoś z was zna inne anime utrzymane w klimatach gotyku, punku, cyberpunku czy też post apokaliptycznych?
Ostatnio edytowane przez jetinajt : 11-19-2008 o 14:34.
|
|
|
11-19-2008, 14:15
|
#2
|
Świr wymagający opieki
Zarejestrowany: Aug 2007
Posty: 453
|
Jak nikt się nie chce podzielić to ja coś zaproponuje :P Jak macie chwile czasu to oglądnijcie anime Death Note, nie będziecie żałować.
PS. Tytuł tematu może odstraszający, dlatego powiedzmy, że do teraz temat nie nazywa się jak się nazywa, a jest ogólnie o anime. Jakie lubicie, co oglądacie, co polecacie.
PS.2 Sorry za double-posting, ale jakbym edytował to by pewnie nie przeskoczyło do góry w drzewku tematów :P
Ostatnio edytowane przez jetinajt : 11-19-2008 o 14:34.
|
|
|
11-19-2008, 17:59
|
#3
|
Omijać szerokim łukiem
Zarejestrowany: Jun 2007
Posty: 1,498
|
Kocham i uwielbiam Anime, w których pomieszany jest gatunek romansu z dramatem. Moimi ulubionymi filmami (niekoniecznie spełniającymi powyższe kryterium) są:
1. Vampire Knight (obie części): Cudna kreska, wspaniała historia. I to co najlepsze: Wampiry!
2. Ouran High School Host Club: Komedia jakich mało. Tamaki i bliźniacy mnie rozbrajają,a Kyouya spokojnie mógłby robić za wampira.
3. Zero no Tsukaima (wszystkie części): Ptrz wyżej. Louise mnie trochę wkurza, ale Saito i Guische całkowicie to nagradzają. Ciekawa fabuła, i świat fantastyczny doskonale odwzorywujący naszą rzeczywistość.
4. "Shugo Chara": Opowieść o poszukiwaniu prawdziwego "ja". Uczy, bawi i czasem denerwuje. Czego chcieć więcej?
5. Princess Tutu: Na początku wydaje się kolejnym przesłodzonym anime. Ale nic z tego! Historia ma sens, każdy z bohaterów ma własną niepowtarzalną historię i osobowość. Szczerze przyznam, że w czasie oglądania ostatnich odcinków płakałam jak bóbr.
__________________
" - Ten Eyrieńczyk był zbyt arogancki, jak na twoje potrzeby.
- Masz brata, który jest jeszcze bardziej arogancki,
- Chcesz się z nim przespać?
- Prędzej zjem dżdżownicę. Żywą.- Ponieważ zemdliło ją na samą myśl o tym, pociągnęła spory łyk brandy. - Choć oczywiście go lubię - dodała. - Może nawet trochę go kocham, tak po siostrzanemu... kiedy nie jest takim upartym fiutem.
- Aha. Tak z pięć minut w miesiącu."
Kocham Daemona i Surreal xD
|
|
|
02-12-2009, 21:01
|
#4
|
Moderator
Zarejestrowany: Jun 2008
Lokalizacja: In this fuckin' world.
Posty: 431
|
Sarea, kocham Cię!!! xDDD
Ja właśnie wróciłam z obozu Manga-Anime i było cudownie. Uwielbiam Vampire Knight , Host Club nie za bardzo. Lubię też Haruhi Suzumiję (czy jak to tam się piszę, nie mam kompletnie pamięci do nazw Anime...).
|
|
|
02-12-2009, 21:48
|
#5
|
Praktykant Voodoo
Zarejestrowany: Jan 2009
Lokalizacja: File Island
Posty: 529
|
Kiedyś były dobre Anime jak Digiomny, a teraz nie ma czego oglądać.
|
|
|
02-12-2009, 22:46
|
#6
|
Moderator
Zarejestrowany: Jun 2008
Lokalizacja: In this fuckin' world.
Posty: 431
|
Miałeś mnie nie dobijać^^... Nie ma co oglądać z Anime? Weś ty się zastanów nad tym co mówisz, okey? Spójrz sobie na posta Sareii, tam masz pięć podstawowych filmów Anime, w moim masz szósty, jak obejrzysz wszystkie odcinki zgłoś się - zrobię ci 100 - punktową listę rzeczy wartych obejrzenia.
|
|
|
02-12-2009, 22:54
|
#7
|
Praktykant Voodoo
Zarejestrowany: Jan 2009
Lokalizacja: File Island
Posty: 529
|
No dobra, jest co oglądać, ale przedtem były lepsze, chociaż wszystko idzie na przód i filmy są coraz nowocześniejsze. Ja się wychowałem na Pokemonach, Duel Masters i Digimonach.
|
|
|
02-15-2009, 21:35
|
#8
|
Junior Member
Zarejestrowany: Feb 2009
Lokalizacja: Z tamdąt gdzie istnieją marzenia.
Posty: 62
|
Anime.
Hah, każdy który lubi anime, powinien zacząć od Sailor Moon albo chociaż od Pokemonów. Tak... to klasyka :P
Cóż ja lubię?
1.Elfen Lied.
2.Higurashi no Naku Koro ni
3.Lucky Star
4.Neon Genesis Evangelion
5.Bleach
6.Death Note
7.Pokemon
8.Gilgamesh
9.Clannad
10.Full Metal Alchemist
Tyle z mojej TopListy :P
Jeszcze Zero no Tsukaima i Vampire Knight się obejrzało, ale.... wolę inne ^.^
__________________
'Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć...'
Albus Dumbledore
|
|
|
02-15-2009, 22:01
|
#9
|
Praktykant Voodoo
Zarejestrowany: Jan 2009
Lokalizacja: File Island
Posty: 529
|
A DM, digimony adventure, adventrure 2 i inne jeszcze też są fajne. Szkoda tylko, że odcinki na youtube sa po angielsku. Anime.
|
|
|
02-15-2009, 22:16
|
#10
|
Administrator
Zarejestrowany: Mar 2008
Lokalizacja: Marvel Universe
Posty: 1,811
|
Co Ty masz z tymi Digimonami? Marna podroba Pokemonow.
Ja jestem obecnie w trakcie ogladania "Sailor Moon". Ogladalam to pierwszy raz, kiedy mialam 5 lat, a teraz sobie odswiezam ;] Dopiero teraz sie widzi caly urok tego anime. Obecnie jestem na drugiej serii i ostro sie wciagnelam. A melodia z pozytywki Mamoru tlucze sie po mojej glowie calymi dniami.
A propos Mamoru. To chyba byl ideal faceta dla kazdej malej dziewczynki. W sumie to dla mnie do tej pory nim jest =D
__________________
- Look at us. I'm frozen and you're dead. And I love you.
- It's a problem.
- Do you remember what you told me once? That every passing minute is a another chance to turn it all around.
- I'll find you again.
- I'll see you in another life... when we are both cats.
|
|
|
Zasady postowania
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
kod HTML jest Wył.
|
|
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:26.
|
|